QTS در محصولات کیونپ (QNAP) چیست؟

QTS در محصولات کیونپ (QNAP) چیست؟

QTS در محصولات کیونپ (QNAP) چیست؟     
سیستم عامل دستگاه کیونپ است که به عنوان سیستم ذخیره اطلاعات، ،QTS پشتیبانى، بازگشت اطلاعات از دست رفته و مدیریت امنیت و برنامه هاىکاربردى مجازى سازى براى مشاغل، برنامه هاى کابردى براى سیستم خانگى و موارد دیگر عمل مى کند.

Centralized file storage management and sharing
امکان ذخیره کردن و اشتراک گذارى فایل را فراهم مى QTS سیستم عامل کند. رابط ایستگاه فایل اساس سیستم مدیریت وب امکان کنترل از راه دور و ذخیره سازى و اشتراک گذارى فایل ها از جاى دیگر از طریق مرورگر وب را فراهم مى آورد.

File station 

این سیستم با یک مرورگر وب امکان مدیریت، آپلود کردن، دانلود کردن، اشتراک گذارى فایل ها و پخش رسانه ها را در هر کجا فراهم مى آورد. این سیستم عملیاتى که به صورت عادى روى یک فایل بر روى صفحه اصلى کامپیوتر انجام مى گیرد را به محیط وب مى آورد.

File Backup / Disaster Recovery

سیستم عامل QTS امکان پشتیبانی اطلاعات بر روی کامپیوترها، سرورها، دستگاههای مجازی و درایوهای خارجی به دستگاه ذخیره ساز را می دهد و راه کارهای بازگشت اطلاعات جهت پشتیبانی از دستگاه ذخیره ساز و یا درایوهای خارجی با دسترسی به سرورها را پشتیبانی می کند.

Security Management

سیستم عامل QTS روش های متعددی را برای مدیریت امنیت به منظور جلوگیری از هک کردن سیستم و سرقت و از بین رفتن اطلاعات فراهم می کند. سیستم عامل QTS با مدیریت امنیت نیازهای الکترونیکی HIPAA (قابلیت و ضمانت درمانی)، روش ذخیره ایده آل سوابق درمانی را فراهم می آورد.

 

Unified Storage and Virtualization Applications

دستگاه ذخیره ساز NAS پروتکل های ISCSI و NFS را پشتیبانی می کند و با امکان مجازی سازی با پشتیبانی از
ready – VM ware Ready Citrix, Ready  و Hyper – V، سازمان ها را با یک روش قدرتمند و منعطف برای برنامه های کاربردی مجازی سازی توسعه می بخشد.

Virtualization Station

با این سیستم امکان به وجود آمدن چندین دستگاه مجازی روی دستگاه ذخیره ساز آسان است و به صورت متمرکز با استفاده از یک رابط ساده آنها را مدیریت می کند و امکان پیشبرد بهتر تجارت و کار کردن سریع را در مدیریت شبکه فراهم می کند.

Application Server

سیستم عامل QTS توابعی نظیر سرور وب، سرور پرینتر، سرور FTP، سرور VPN و سرورهای دیگر را ادغام می کند.

System Management

سیستم عامل QTS روش های جامع سیستم مدیریتی جهت کاهش زمان و هزینه در مدیریت شبکه دارد و با یک رابط گرافیگی نزدیک با کاربر، امکان عملکرد بدون نیاز به هیچ دانش تخصصی در شبکه را میسر می سازد.

Storage Management

سیستم مدیریت ذخیره سازی QTS با مقیاس بالا، امکان تعادل بین هزینه ها و منفعت را در حین ذخیره سازی برای اطلاعات گسترده فراهم می کند.

 

IT Management Station

این برنامه از ساخته های شرکت  Mandriva Pluse است و برای انجام آسان فعالیت های روزمره طراحی شده و امکان مدیریت دارایی برای تجارت های بزرگ در زمینه شبکه را فراهم می کند. دستگاه ذخیره ساز شامل یک برنامه مدیریت سیستم است که به شما کمک می کند به منابع شبکه روی تمامی سیستم عامل ها و وب سایت ها دسترسی داشته باشید.

 

 

 

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *