روی ابرها، همه چیز را به همه چیز تبدیل کنید!

برنامه‌های مبدل فایل‌ها به هم، برنامه‌های ضروری برای هر کاربری هستند، شما احتمالا همیشه چند برنامه مبدل در کامپیوتر خود دارید که با آن ویدئوها را به فرمت‌های مختلف تبدیل می‌کنید، صفحات گسترده و پرزنتیشن‌ها را تبدیل می‌کنید و فرمت‌های مختلف کتاب‌های الکترونیک را به هم تبدیل می‌کنید و با وسیله موبایلی که دارید، سازگار می‌کنید.

پیدا کردن، دانلود و نصب این همه برنامه چیز ساده‌ای نیست، بسیار پیش می‌آید که ما یک برنامه مبدل خوب پیدا نکنیم، یا مثلا به صورت ناگهانی نیازی تبدیل یک فایل را از فرمتی به فرمت دیگر داشته باشیم، اما اصلا بخت با ما یار نباشد.

چاره کار استفاده از مبدل‌های آنلاین است، یک از این سرویس‌ها که به تازگی کار خود را شروع کرده است، Cloud Convert است، Cloud Convert از فرمت‌ها بسیار متنوعی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند آنها را به هم تبدیل کند:

– فرمت‌های مختلف فایل‌های فشرده
– فرمت‌های صوتی
– فرمت‌های cad
– اسناد متنی
– فرمت‌های مختلف ای‌بوک
– فرمت‌های عکس
– فرمت‌های پرزنشین
– فرمت‌های ویدئویی
و فرمت‌های صفحات گسترده

 

شما حتی بدون ثبت نام هم می‌توانید کار با Cloud Convert را آزمایش کنید، مشخص است که گردانندگان سایت مجبورند به خاطر محدودیت امکانات سرور و پردازشی، محدودیت‌هایی برای هر کاربر قائل بشوند، شما اگر ثبت‌نام کنید، می‌توانید روزانه تا ۲۵ فایل را تبدیل کنید.

شیوه کار با Cloud Convert بسیار ساده است، فایل خود را از سیستم آپلود کنید یا از دراپ‌باکس و گوگل داریو خود وارد Cloud Convert کنید و بعد فرمت خروجی را انتخاب کنید.

Cloud Convert در کوتاه‌زمانی فایل‌ها را به هم تبدیل می‌کند و لینک دانلود به شما می‌دهد و حتی می‌تواند فایل نهایی را وارد دراپ باکس شما کند و یا به شما ایمیل کند.

تنوع فرمت‌هایی که Cloud Convert پشتیبانی می‌کند بسیار زیاد و به ۱۴۰ فرمت می‌رسد.

 

یک چیز جالب این است که به کاربر امکانات بسیار زیادی داده می‌شود، مثلا اگر بخواهد یک ای بوک تبدیل کند، از او پرسیده می‌شود که می‌خواهد ای بوک تبدیل شده را در آی‌پد مطالعه کنید یا احیانا سونی ریدر یا کیندل.

در مورد فایل‌های ویدئویی هم وضعیت مشابه است، کاربر می‌تواند کیفیت ویدئو را مشخص کند و حتی ویدئو را برش بدهد. تصور کنید که شما لینک مستقیم یک فایل ویدئویی ۷۰۰ مگابایتی را داشته باشید و مثلا بخواهید به خاطر محدودیت پهنای باند اینترنتی خودتان، فقط صدای آن را بشنوید، در این صورت Cloud Convert به کارتان می‌آید.

یا اینکه باز هم خیال کنید که می‌خواهید یک فیلم چند صدمگابایتی را دانلود کنید ولی نمی‌دانید که فیلم عملا آن طور که از آن تعریف شده، خوب هست یا نه. در این صورت می‌توانید ۱۵ دقیقه اول آن را با کیفیت پایین دانلود کنید و اگر خوشتان آمد، فایل اصلی را دانلود کنید.

این سایت را در مرورگر خود، بوک‌مارک کنید، به احتمال زیاد اگر امروز با آن کاری نداشته باشید، در آینده نزدیک به کارتان خواهد آمد!

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *