چگونه تاریخچه جستجوی گوگل را برای همیشه پاک کنیم؟

چگونه تاریخچه جستجوی گوگل را برای همیشه پاک کنیم؟

از این پس می توانید تاریخچه کاملی از عبارات و کلمات جستجو شده توسط خودتان را در گوگل مشاهده کنید. بسیاری از کاربران با خواندن این خبر رنگ و رویشان تغییر کرد (!) و به فکر فرو رفتند و کلماتی که تا کنون در این موتور جستجو وارد کرده اند را مرور کردند. اما از آنجایی که همیشه راه حلی وجود دارد، جای نگرانی نیست. اگر می خواهید اطلاعاتی که گوگل از شما دارد را برای همیشه از بین ببرید، با ما همراه باشید.

در واقع باید بگوییم از بین بردن این اطلاعات اصلا کار مشکلی نیست و باید از گوگل ممنون بود که خودش این امکان را فراهم کرده است.

در ابتدا به این لینک بروید. این همان لینکی است که شما می توانید از آن نتایج جستجو شده تان را دانلود کنید.

همانند عکس زیر بر روی آیکون موجود در سمت راست کلیک کنید.

 

از گزینه های نمایش داده شده، آخرین گزینه یعنی Remove Items را انتخاب کنید.

با پیغامی مواجه می شوید که از شما می پرسد: از چه زمانی می خواهید تاریخچه جستجو ها را حذف کنید؟ که با انتخاب گزینه آخر (the beginning of time)، تمامی جستجو ها از ابتدا پاک خواهند شد و دیگر هیچ ردپایی از شما در موتور جستجوی گوگل وجود نخواهد داشت.

 همین سادگی می توانید از این امکان استفاده کنید و تمام ردپای گذشته خود را به دست فراموشی بسپارید. البته از این پس نیز بیشتر مراقب عبارات و کلمات وارد شده در موتور های جستجو و دنیای مجازی باشید چرا که هر لحظه ممکن است که دیگر مانند این گزینه ها در اختیار شما قرار نگیرد و نتوانید آن ها را حذف کنید!

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *