نماینده انحصاری یا رسمی محصولات اچ پی ( hp ) ؟؟؟

نماینده انحصاری یا رسمی محصولات اچ پی ( hp ) ؟؟؟

نماینده انحصاری محصولات اچ پی ( hp ) ؟؟؟!!!

این روزها تبلیغات گسترده ای در سایتها و یا مجلات به چشم می خورد که بسیاری از شرکتها از جملاتی تحت عنوان ( نماینده انحصاری محصولات اچ پی ) و یا ( نماینده رسمی کمپانی اچ پی ) استفاده می کنند که بعضا بازدید کننده به فکر فرو می رود که این جملات دروغ های تبلیغاتی محسوب می گردند و یا توهین به شعور مخاطب ؟؟؟!!

شایان ذکر است کمپانی hp با توجه به اصالت کشور سازنده ( کشور آمریکا ) هیچگونه دفتر رسمی و یا نماینده انحصاری در کشور ایران نداشته و امید است انجمنهای صنفی با اینگونه شعارهای دروغ تبلیغاتی برخورد قانونی به عمل بیاورند . امید است شرکتها با فراهم آوردن امکان عرضه قطعات و تجهیزات اصلی کمپانی اچ پی (hp) در جهت رضایت مشتری و ایجاد بازار رقابتی سالمتر گام برداشته و تبلغاتی در جهت بالا بردن سطح دانش مشتریان ارائه نمایند .

شرکت آداک فن آوری مانیا به عنوان یکی از عرضه کننده های محصولات اچ پی از جمله سرور و تجهیزات ذخیره سازی در کشور عزیزمان ایران اقدام به ارائه روشهای شناسایی قطعات اصلی (original ) از قطعات تقلبی ( fake) در دوره های مختلف بر اساس مستندات کمپانی hp نموده است . حال امید است مشتریان محترم این محصولات , با چشمهای تیزبین خود نسبت به رصد شرکتهای عرضه کننده اقدام کرده و فریب اینگونه شعارهای تبلیغاتی را نخورند .

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *