گالری عکس: تصاویری جالب از دفاتر گوگل با طراحی‌های عجیب و خاص

22 اسفند 1395      0 دیدگاه

اخبار it

اغلب از گوگل به‌عنوان یکی از بهترین مکان‌های کاری یاد می‌شود و خیلی از علاقه‌مندان و فعالان حوزه فناوری دوست دارند در این شرکت کار کنند. دلیل آن‌هم کاملا مشخص است: گوگل فوق‌العاده دوست‌دار کارمند است.
علاوه بر مجموعه‌ای از نکات مثبت؛ این شرکت تمام تلاش خود را می‌کند تا مطمئن شود کارمندان آن در محیطی کاملا منحصر به‌فرد مشغول به کار هستند تا از این طریق خلاقیت و نوآوری آن‌ها تقویت شود و دایره تفکرشان به خارج از مرزهای محدود فکری توسعه پیدا کند.

هم‌چنین؛ کارمندانی که در این محیط کار می‌کنند؛ تجربه لذت‌بخش‌تری با امکانات مختلفی که برای آن‌ها تدارک دیده شده؛ خواهند داشت. امکاناتی نظیر دوچرخه سواری؛ زمین بسکتبال؛ میزهای پینگ‌پنگ و بازی‌های ویدیویی.

همان‌طور که می‌دانید؛ گوگل دفاتر زیادی در سرتاسر دنیا دارد و هر کدام از آن‌ها دارای طراحی و شورو‌حال مختص به‌خود هستند. در زیر نگاهی خواهیم داشت به برخی از عکس‌های جالب از داخل محیط کاری این شرکت که از دفاتر مختلف آن‌ها گرفته شده است. از طراحی بیرونی شعبه زوریخ گوگل که گویای خلاقیت و نوآوری است تا زمین کوچک گلفی که روی سقف دفتر آن‌‌ها در تورنتو طراحی شده است. در یک کلام؛ در محیط کاری گوگل؛ حوصله هیچ کس سر نمی‌رود.

MANIA

این عکس مربوط به دفتر کار گوگل در استرالیا است که بعد از یک روز کاری سخت؛ فضای خوبی برای استراحت و حتی خواب کارمندان فراهم می‌کند.

دفتر گوگل در زوریخ از هر نظر منحصر به‌فرد و خاص است. این کابین آکورایوم با شکل فضایی خود؛ برای تلفن زدن به خانواده و دوستان؛ آرامش و استراحت ساخته شده است.

محیط کاری شبیه به کره ماه. این طراحی در دفتر بروکسل بلژیک به‌چشم می‌خورد.

فضایی جالب و عجیب در دل دفتر گوگل در دوبلین ایرلند.

فضایی راحت و پر از آرامش در دفتر کار لندن.

معلوم نیست که نام این مکان‌هایی که برای کتاب خواندن تدارک دیده شده؛ چیست. اما خیلی جالب به‌نظر می‌رسد.

بزرگ‌ترین مرکز تحقیق و توسعه گوگل در کانادا در انتاریو. جایی‌که یک اتاق برای بازی؛ تفریح و سرگرمی کارمندان درنظر گرفته شده است.

دفتر مرکزی گوگل در منطقه Mounatin View در کالیفرنیا قرار دارد. سالن بولینگ این مرکز در کنار زمین‌های والیبال آن از جالب‌ترین جنبه‌های این بخش است.

دفتر کار گوگل در شهر مونیخ آلمان که با طراحی زیبا؛ مبل‌های راحت و صندلی‌های مخصوص ماساژ تجهیز شده است

این آشپزخانه کوچک در دفتر استانبول گوگل بدون شک کلاس خاص و ویژه‌ای دارد.


به اشتراک بگذارید :

منبع : مجله شبکه

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com