سایت اتاق بازرگانی ایران هک شد

1 آذر 1395      0 دیدگاه

 

هک-امنیت -شرکت آداک فن آوری مانیا

وب‌سایت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران  مورد هک قرار گرفت و از دسترس خارج شد. روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران این هک را تایید کرده است و می‌گوید در حال بررسی و رفع آن هستیم.
وب‌سایت اتاق بازرگانی ایران متعلق به بخش خصوصی مورد حمله هکری یک گروه طرفدار غزه و فلسطین و دشمن رژیم صهیونیستی قرار گرفته است و اطلاعات و سرویس‌های معمول‌اش از دسترس خارج و روی صفحه اصلی آن عکس و توضیحاتی درباره سرزمین فلسطین و محاصره غزه منتشر شده است. در پیام این گره هکری آمده است: «غزه را نجات دهید؛ مرگ بر صهیونیست.»

محمدرضا عرب، مدیرکل روابط عمومی اتاق ایران با تایید این موضوع می‌گوید: «پس از اطلاع از هک سایت اتاق ایران، با مسئولان بخش فنی صحبت کرده و در حال بررسی مشکل هستیم.» عرب بیان داشته نمی‌دانیم دقیقا از چه منبعی هک صورت گرفته است. در حال حاضر، صفحه اول سایت اتاق بازرگانی ایران پیغامی مبنی بر به‌روزرسانی این وب‌سایت مشاهده می‌شود.

هک سایت اتاق بازرگانی ایران توسط گروه‌های هکری مدافع فلسطین و غزه در حالی است که ایران بزرگ‌ترین حامی مقاومت و مردم فلسطین است و دشمنی آشکار و صریحی با رژیم صهیونیستی دارد. اهداف این هک هنوز به درستی معلوم نشده است.


به اشتراک بگذارید :

منبع:زومیت

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com