ده شغل-برتر -در صنعت IT

10 مهر 1395      0 دیدگاه

 شبکه کامپِوتری-ای تی - مهندس شبکه -

ده شغل برتر در صنعت IT

برگیتا دیلر کارشناس it در  وب سایت itbusinessedge بتازگی لیستی منتشر کرده که  10 عنوان  شغلی که بیشترین استخدام را در صنعت IT  آمریکا دارند معرفی کرده.

همچنین این کارشناس IT عنوان نموده تا سال 2020 انتظار افزایش 19% درامد فعالین IT  میرود.و حقوق متوسط برای این حوزه 88,909 در سال میباشد.باهم نگاهی به این لیست میکنیم.((ترتیب بر اساس پیشنهاد های شغلی است نه درامد سالیانه ))

1-مهندس نرم افزار (Software Engineer)

مهندس نرم افزار اغلب با برنامه نویس کامپیوتر اشتباه گرفته می شود.یک مهندس کامپیوتر میتواند یک برنامه نویس خوب باشد.ولی الزاما یک برنامه نویس یک مهندس کامپیوتر نیست .و این دو رشته متفاوت است.زمانی که یک برنامه نویس کدی را مینوسد و انرا اجرا میکند.یک مهندس نرم افزار باید ابزار مورد نیاز برنامه را طراحی کند.

متوسط حقوق :93,000$ در سال 

2-مهندس سیستم (System Engineer)

این عنوان شغلی در شرکت های ایرانی معمول نیست .وظیفه مهندس سیستم مدریت پروژه تعیین سود اوری پروژه و میزان ریسک پروژه تعیین نیاز مندی های سیتم میباشد .

متوسط حقوق :91,000$ در سال 

برنامه نويس-شبکه -کامپيوتر-نرمافزار-

3-توسعه دهنده نرم افزار (Software Developer)

طراحی و یا توسعه برنامه های کامپیوتری و  تحت وب نوشتن کد برنامه .و همچنین کمک و هم فکری با مهندس نرم افزار .یک برنامه نویس باید با حداقل یک زبان برنامه نویسی و یک دیتابیس اشنا باشد .

متوسط حقوق :89,000$ در سال 

4-توسعه دهنده جاوا (Java Developer )

برنامه نویس جاوا .شاید به این دلیل این زبان برنامه نویسی از سایر زبان های برنامه نویسی متمایز شده.که برنامه های نوشته شده با این زبان برنامه نویسی یه پلت فرم خاصی نیاز ندارد .و برنامه های نوشته شده با جاوا حتی با تلوزیون خانگی هم قابل اجرا هستند.

متوسط حقوق : 98,000$ در سال 

5-تحلیل گر بازار (Business Analyst)

تحلیل گر کسب کار وظیفه ارتباز با مشتری و تنظیم قرار دادها و پل ارتباطی بین شرکت و مشتری هستند 

متوسط حقوق :84,000$ در سال 

6-توسعه دهنده دات نت (.Net Developer )

ساخت و اجرای برنامه های کامپیوتر و تحت وب با استفاده از با استفاده از زبان های برنامه نویسی مایکروسافت .

متوسط حقوق : 91,000$ در سال 

7-توسعه دهنده وب (Web Developer )

برنامه نویس وب وظیفه تولید و اجرای برنامه های تحت وب .پشتبانی و بروز رسانی وب سایت های تولید شده بر اساس نیاز های جدید.و داشتن دانش کافی از زبان های برنامه نویسی تحت وب 

متوسط حقوق : 82,000$ در سال 

8-ادمین سیستم(System Administrator )

وظیفه مدیریت و نگهداری  پشتبانی از سیستم های شرکت .پشتبانی شبکه های نصب شده و حفظ امنیت سیستم و اطلاعات  با اعمال قوانین کاربردی و مناسب است .

متوسط حقوق :77,000$ در سال 

9-مدیر پروژه (Project Manager )

نقش مدیر پرژه اجرا و تعیین زمان بندی پروژه با توجه به بودجه و مهلت تعیین شده میباشد. مدیر پروژه همچنین وظیفه تعریف و تعیین اهداف پروژه  و کنترل کیفیت در چرخه حیات پروژه را دارد.

متوسط حقوق: 93,000$ در سال 

شبکه -تجهيزات شبکه-کامپيوتر-مهندس شبکه

10-مهندس شبکه ( Network Engineer)

مهندس شبکه به عنوان معمار شبکه نیز شناخته می شود.وظیفه طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری را دارند و برخلاف ادمین سیستم که وظیفه پشتیبانی روزانه سیستم های سازمان را دارد .مهندسین شبکه بیشتر در طراحی شبکه در سطوح بالاتر فعالیت میکنند.و بطور کلی مهندسین شبکه وظیفه طراحی و اجرایه اولیه یک شبکه کامپیوتر در سازمان را بعهده دارد 


به اشتراک بگذارید :

شرکت آداک فن آوری مانیا

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com