بازگشت VAIO به عرصه رقابت!

19 خرداد 1397      0 دیدگاه

با این که مدت زمان زیادی از عرضه آخرین محصولات برند VAIO به خصوص لپ‌تاپ‌های آن می‌گذرد، اما هم‌اکنون این کمپانی در نمایشگاه Computex با دو الترابوک S11 و S12 به بازار برگشته است.

پس از حدود ۴ سال، سرانجام برند VAIO به بازار لپ‌تاپ‌ها برگشته و دو نمونه‌ی S11 و S13 را در قالب دو الترابوک سبک و باریک معرفی کرده است. البته دیگر همانند گذشته این محصول تحت مالکیت سونی نیست و در حال حاضر این برند به صورت کاملاً مستقل محصولات خود را تولید می‌کند. همچنین بهتر است بدانید که تمامی محصولات فعلی این برند در ژاپن تولید می‌شوند.

VAIO in Computex 2018

بر اساس گفته‌های این کمپانی، هر دو نمونه از پردازنده‌های نسل هشتم اینتل(مدل‌های Core-i5 وi7) و همچنین تکنولوژي تقویت‌کننده‌ی عملکرد VAIO TruePerformance بهره می‌برند.

VAIO in Computex 2018

پنل‌ IPS با وضوح Full HD، حداکثر حافظه‌ی ۱۶ گیگابایتی از نوع LPDDR3، حداکثر حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی PCIe SSD، واحد گرافیکی Intel UHD 620، باتری ۴ سلولی و همچنین ماژول 4G LTE از دیگر مشخصات این محصول هستند.

VAIO S11 & S12

زمان و قیمت عرضه
VAIO
 هر دو محصول را در ابتدا در تایوان و هنگ‌کنگ و در اوایل جولای اعلام کرده و در نظر دارد بعد از آن در اوخر ماه آگوست هم آن‌ها را در کشور سنگاپور و مالزی عرضه کند. همچنان هیچ صحبتی در مورد قیمت و زمان عرضه این محصولات در دیگر بازارها نشده است.


به اشتراک بگذارید :

منبع : www.shahrsakhtafzar.com

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com