جشن 30 سالگی سیسکو

17 دي 1393      0 دیدگاه

تولد 30 سالگی سیسکو

30 سال از به وجود آمدن شرکتی که فناوری هایی را ارائه داده که به‌زعم خود منجر به تغییر نحوه کار و ارتباطات در دنیا شد، گذشته است و این شرکت بر این باور است که این مهم را فنّاوری مسبب نبوده بلکه مردم هستند که با ایجاد ارتباطات جدید و فوق‌العاده سیسکو را به این جایگاه رسانده‌اند.
سیسکو در سال 1984 توسط لن بزاک و سندی لرنر (Len Bosack and Sandy Lerner)، زوجی که در بخش کامپیوتر دانشگاه استنفورد کار می‌کردند، تأسیس شد. سیسکو در سال 1986 اولین محصول خود را که مربوط به نرم‌افزار روترهای چند پروتکل که سال‌ها قبل از بزاک نوشته‌شده بود، تکمیل کرد و به بازار ارائه داد. سیسکو اولین شرکتی بود که موفق به تولید روتری شد که توانایی ارتباط بین پروتکل‌های مختلف شبکه را داشت و با خرید شرکت‌های دیگر، توسعه داخلی و همکاری با دیگر شرکت‌ها، سیسکو به بازار بسیاری از قطعات دیگر شبکه (غیر از Router) راه پیدا کرد و در سال 1993 به اوج خود در حوزه ارتباطات رسید و یک سال بعد سوییچ‌های سری کاتالیست را وارد بازار سوییچینگ کرد که این سری سوییچ¬ها تاکنون (20 سال) از مفیدترین سوییچ‌های ارائه‌شده در بازار هستند.
این‌ها فقط تعداد کمی از موفقیت‌های به‌دست‌آمده سیسکو سیستمز در طول 30 سال کار خود است. این شرکت در راستای جشن 30 سالگی خود، سایت جالبی تهیه نموده که از طریق این لینک قابل مشاهده است.


به اشتراک بگذارید :

ترجمه : آداک فن آوری مانیا
منبع: وب سایت رسمی سیسکو

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com