Qnap TS-451S Turbo

10 آذر 1393      0 دیدگاه

با توجه به توسعه پررونق هارددیسک های SSD و با توجه به افزایش تقاضاهای کاربران در این خصوص ، شرکت کیونپ، یک دستگاه ذخیره ساز 4-bay  که هارددیسک های SSD 2.5 اینچی و پردازشگر intel Celeron 2.41GHz پشتیبانی می کند را با  مدل TS-451S Turbo  معرفی کرده است. در ضمن، سری های قدرتمند SS-X53 pro (مدل های سری SMB) که SSD های 2.5 اینچی SATA 6 Gb/s را پشتیبانی می کنند، به ترتیب جایگزین مدل های
4-bay))TS-453S PRO  و 8-bay)) TS-853S PRO  برای کاربران در انتخاب گونه های دیگر با همان ویژگی شده اند.

استفاده از SSD ها در یک دستگاه ذخیره‌ساز NAS مزیت‌های فراوانی را برای کاربران دارد از جمله: اشغال کردن فضای کمتر در زمانی که حداقل از 4 SSD استفاده می کنند، قابلیت رید نوع 5 جهت حفاظت اطلاعات، لذت سینمای خانگی با برنامه  HD Station و همچنین دارای یک تکنولوژی QVPC است که به دستگاه Turbo NAS این امکان را می دهد که به عنوان یک کامپیوتر شخصی مورد استفاده قرار گیرد. آقای جیسون، مدیر محصول شرکت کیونپ می گوید این سری از محصولات می توانند با استفاده از هارددیسک های معمولی 2.5 اینچی هم به راحتی و بی صدا کار کنند.

طراحی منحصر به فرد سخت افزاری در  سری های جدید  SSD NAS امکان ارتقاء راحت تر رم ها برای اجرای بهتر چندین کار همزمان را به کاربران می دهد. در مقایسه درایو 3.5 اینچی در دو مدل TS-453 pro  و TS-453S pro، این سری جدید از نظر کارایی خیلی مقرون به صرفه تر می باشد و تقریباً نیمی از فضای مدل های قبلی را اشغال می کند و در هنگام استفاده محض از SSD با سرعت بسیار بالای  4000+IOPS (خواندن و نوشتن ) عمل کرده و بههمین دلایل هزینه این دستگاه تقریباً معادل دستگاههایی که از هارددیسک های SSD  استفاده نمی کنند میباشد.

 


به اشتراک بگذارید :

منبع: qnap.com

ترجمه: آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com