Galaxy S5 آیفون‌دوستان را به سمت خود کشاند

14 تير 1393      0 دیدگاه

این روزها گفته می‌شود که تعداد زیادی از هواداران دستگاه‌های الکترونیکی در اروپا تصمیم به خاتمه رابطه خود با آیفون گرفته‌اند و ترجیح می‌دهند Galaxy S5 کره‌ای را با نمایشگر بزرگ‌تر، کیفیت بالاتر و قابلیت‌های بیشتر به خانه ببرند.

به گزارش ایتنا، نتایج حاصل از یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که تنها در کشور بریتانیا ۲۶ درصد کاربرانی که Galaxy S5 را در دستان خود می‌گیرند افرادی هستند که تا پیش از این آیفون داشتند و هم‌اکنون آن را کنار گذاشته‌اند.

البته توجه داشته باشید که سال گذشته ۱۲ درصد از صاحبان گوشی هوشمند Galaxy S4 از مشتریان پروپاقرص اپل بودند و این بار تعداد این مهاجران افزایش یافته است.

این روند در کل اروپا به گونه‌ای دیگر دنبال می‌شود ۱۷ درصد صاحبان Galaxy S5 در این منطقه با کنار گذاشتن آیفون این گوشی هوشمند را خریداری کرده‌اند. 

بررسی‌ها نشان داده است که اپل تنها در آمریکا محبوبیت خود را حفظ کرده است و فقط مشتریان آمریکایی وفاداری خود را به این شرکت آمریکایی ثابت کرده‌اند. 


در کشور آمریکا از تمام کسانی که گوشی هوشمند Galaxy S5 را خریداری کرده‌اند تنها ۸ درصد افرادی بودند که این کار را با کنار گذاشتن آیفون انجام دادند.

این مسئله بسیار جالب است که دیده می‌شود بسیاری از صاحبان آیفون با کنار گذاشتن این گوشی هوشمند سراغ پرچمدار گوشی‌های سامسونگ رفته‌اند و البته این در حالی است که از هم‌اکنون گفته می‌شود گوشی هوشمند آیفون ۶ نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به مدل کنونی دارد و خدمات بهتری را شامل می‌شود.

منابع آگاه می‌گویند که اپل گوشی هوشمند بعدی خود را اوایل پاییز در ماه سپتامبر عرضه می‌کند و البته بررسی‌ها نشان داده است که کاربران ترجیح می‌دهند به جای منتظر ماندن برای آن محصول، Galaxy S5 را برای خود خریداری کنند.


به اشتراک بگذارید :

منبع: ایتنا

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com