کیونپ از Platform9 بهره برداری کرد

23 آذر 1395      0 دیدگاه

شرکت آداک فن آوری مانیا

شرکت کیونپ بتازگی از ادغام ذخیره سازهای خود و سیستم Platform9 بعنوان ارائه دهنده سیستم های متن باز در غالب سرویس جهت ساده سازی بستر ساختاری شبکه های ابری پرده برداری کرد. این ادغام در جهت ارائه راهکارهای قدرتمند شبکه های ابری ترکیبی (hybrid cloud) است که برپایه OpenStack براحتی قابل پیاده سازی و استفاده هستند.
بگفته آدام اولفرز معاون بخش فروش Platform9 ادغام این سیستم با کیونپ به ما اجازه می دهد تا بتوانیم خواسته های بازار جهانی در پیشبرد هدف ارائه OpenStack در غالب سرویس (OpenStack-as-a-service) را جهت مدیریت بهتر زیرساخت های شبکه های ابری با سرعت بسیار بیشتری پاسخگو باشیم.
همچنین بگفته میجی چانگ مدیر عامل شرکت کیونپ، نهایی سازی تلفیق کیونپ و Platform9 می تواند بسیار جذاب باشد. با توجه به این موضوع که مدیریت و بروزرسانی سیستم OpenStack می تواند بسیار دشوار و زمانگیر باشد، ادغام کیونپ و سیستم OpenStack-as-a-service شرکت Platform9 می تواند پیاده سازی OpenStack را بسیار ساده و عملی سازد.
Platform9 برای مدیریت پلتفورم OpenStack

با توجه به ویژگی هایی نظیر انعطاف پذیری، امنیت و کاهش هزینه ها و متن باز بودن سیستم OpenStack بعوان ابزار و ساختار پیاده سازی شبکه های بری، علاقه کسب و کارهای امروزی جهت تلفیق سیستم OpenStack با زیرساخت فناوری اطلاعات خود جهت پیاده سازی شبکه ابری ترکیبی بسیار افزایش یافته است. از این رو راهکار OpenStack-as-a-service شرکت Platform9 روشی ساده، متن باز با قابلیت پشتیبانی از سرویس های گسترده جهانی را فراهم می سازد تا بتوان براحتی از ساختار OpenStack استفاده کرد.
از این به بعد می توانید براحتی از ذخیره سازهای کیونپ بعنوان یک ذخیره سازی Block Level جهت پیاده سازی و پشتیبانی از امکانات OpenStack استفاده کنید.

ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ (NAS) بعنوان منبع ذخیره سازی سیستم OpenStack
با استفاده از سیستم QNAP Cinder Driver که بصورت کامل با Platform9 تلفیق شده کاربران براحتی می توانند یک Block Storage Role را برای نودهای پردازشی خود از طریق رابط مدیریتی Platform9 بدون نیاز به نصب دستی درایورها اضافه کنند. در کنار روش پیاده سازی ساده، نودهای پردازشی (Compute Nodes) فضایی که ذخیره ساز حرفه ای QNAP Enterprise ZFS NAS بعنوان در اختیار می گذارد بعنوان یک راهکار ذخیره سازی بهره مند شوند.

 


به اشتراک بگذارید :

منبع  : شرکت آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com