راه کار های استفاده از NAS های کیونپ - قسمت پایانی

26 اسفند 1394      0 دیدگاه

8 – اتوماسیون خانگی

از آنجا که تکنولوژیِ اتوماسیون منازل راحتی و لوکسی را برای منازل به همراه آورده است ،کمپانی کیونپ با راه کاری مناسب ، در عین سادگی ، عملکردی مناسب برای سینما خانگی در منازل و ذخیره سازرسانه های چند گانه در خانه های هوشمند شما به ارمغان آورده است.کیونپ، ذخیره ساز تحت شبکه خود را همه جا برای شما قابل دسترس میکند.

- متمرکزسازی رسانه های چندگانه  بر روی ذخیره ساز

NAS  کیونپ به گونه ای طراحی شده است که می تواند خاطرات محبوب شما را ذخیره ومحافظت کند.از عکس تا ویدیو های خانوادگی ،کیونپ به عنوان یک ذخیره ساز متمرکزِ ایده آل برای تمامی اعضای خانواده به منظور مشاهده و ذخیره کردن لحظات و خاطرات فراموش نشدنی شما خواهد بود.NAS  ویژگی های زیاد و متفاوتی بر روی رسانه های چندگانه دارد به گونه ای که به عنوان هاب خانگی برای ذخیره سازی اطلاعات و در دسترس بودن آنها بر روی دستگاه های دیگر درخانه و با خارج ازآن شبکه مورد استفاده قرار می گیرد.شما به راحتی می توانید عکس ها و فیلم های خود را بر روی تمامی وسایل تحت شبکه خانگی مشاهده کنید وازمشاهده ی ویدیو دیجیتال بر روی موبایل لذت برده و با دیگر اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.

- یک ریموت برای منزل و کیونپ شما

 آیا از چندین دستگاه کنترل از راه دور بر روی میز و یا سیم های نا مرتب چندین وسیله خسته شده اید؟ کیونپ زندگی شما را راحت تر خواهد کرد! با تجمع همه ی وسایل ها ،شما تجربه فوق العاده ای از سینما خانگی خود و NAS کیونپ با استفاده ازتنها یک کنترل از راه دورخواهید داشت. 

- باز پخش کننده HD

تجربه بوجود آوردن یک سینما سرگرم کننده در خانه با استفاده از NAS های کیونپ به سادگی امکان پذیر می باشد.اضافه کردن پورت HDMI بر روی سری جدید ذخیره ساز های NAS آنرا تبدیل به پخش کننده ی رسانه های چند گانه میکند.با نصب اپلیکیشن رایگان”HD Station" و اتصال ذخیره ساز از طریق پورت HDMI به تلویزیون HD ،می توان از ویدیو ها ،موزیک و تصاویر انتخاب شده بر روی ذخیره ساز لذت برد.همچنان می توان از طریق مرورگر گشت و گذار کرد و یا از طریق موبایل یا تبلت دسترسی به همه ی اطلاعات ذخیره سازرا داشت.

 

قسمت اول این مقاله را از اینجا دنبال کنید.

قسمت دوم این مقاله را از اینجا دنبال کنید.

قسمت سوم این مقاله را از اینجا دنبال کنید.

قسمت چهارم این مقاله را از اینجا دنبال کنید.

قسمت پنجم این مقاله را از اینجا دنبال کنید.

قسمت ششم این مقاله را از اینجا دنبال کنید.

قسمت هفتم این مقاله را از اینجا دنبال کنید.


به اشتراک بگذارید :

ویدا تیزقلم / کارشناس کیونپ / آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com