راه کار های استفاده از NAS های کیونپ - قسمت پنجم

15 اسفند 1394      0 دیدگاه

5- دسترسی و کنترل از راه دور

دسترسی راحت و منسجم اطلاعات یک سازمان برای صاحبان کار که معمولا در حال مسافرت هستند امری ضروری می باشد. Turbo NAS کیونپ در این شرایط سرویس های متفاوتی برای File sharing و دسترسی اطلاعات از طریق وب،FTP ،WebDAV  و DDNS فراهم میکند. کاربر به راحتی به اطلاعات بر روی NAS از طریق اینترنت بدون نگرانی برای از دست دادن اطلاعات محرمانه ، دسترسی خواهد داشت.

 

فواید :

- دسترسی امن اطلاعات از طریق Web

با استفاده از اینترفیس Web File Manager  امکان دسترسی به اطلاعات از طریق وب امکان پذیرد خواهد شد.برای انتقال رسانه های چند گانه مانند موزیک ،ویدیو و عکس میتوان برنامه Web-Based Multimedia Station را نصب کرد.

 

- دسترسی 24 ساعته با بالاترین امنیت

به دلیل طراحی کیونپ بر مبنای تکنولوژی Green و مصرف حداقل برق ، به صورت 24ساعته میتواند کار کند.انتقال اطلاعات از طریق HTTPS و FTP با رمزگذاری SSL/TLS  در بستر اینترنت انجام میشود.

 

- پشتیبانی از DDNS

برای دسترسی به NAS در فضای اینترنت به جای به خاطر سپردن آدرس IP مانند 202.193.126.45  خصوصا IP  آدرس دینامیک ،با رجیستر کردن Domain Name بر روی DDNS می توان دسترسی راحت برروی اینترنت داشت. 

 

- اشتراک گذاری Network Drive

با استفاده از سرویس WebDAV که بر روی NAS وجود دارد می توان دسترسی به اطلاعات سایر سرورها در شبکه ی داخلی و یا خارج از شبکه داشت. سرویس WebDAV را میتوان بر روی ویندوز ،لینوکس و سیستم عامل های مک نصب کرد.

 

قسمت اول این مقاله را از اینجا دنبال کنید.

قسمت دوم این مقاله را از اینجا دنبال کنید.

 قسمت سوم این مقاله را از اینجا دنبال کنید.

 قسمت چهارم این مقاله را از اینجا دنبال کنید.

 

 


به اشتراک بگذارید :

ویدا تیزقلم / کارشناس کیونپ / آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com