سرور RL300 نسل 11 HPE برنده جایزه BIG 2022 شد!

10 ارديبهشت 1402      0 دیدگاه

HPE همواره در تلاش است تا با به کارگیری بهترین فناوری‌های روز دنیا بهترین سرورها را برای مشتریان خود ارائه کند. به همین خاطر منتقدین، این روزها از HPE به عنوان معیاری از انعطاف پذیری و عزم راسخ در محیط‌های چالش برانگیز اقتصادی امروز یاد می‌کنند. نام سرور HPE ProLiant RL300 Gen11 در فهرست برندگان BIG 2022 به چشم می‌خورد که خود اثباتی برای این سخنان است. در این مقاله به جایزه BIG و دلایل داوران برای انتخاب HPE به عنوان برنده این سال می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

اندکی در مورد جوایز BIG بدانیم

Business Intelligence Group (BIG) برای اولین در سال 2012 طراحی و راه اندازی شد. هدف از این جوایز صنعتی این است تا از شرکت‌ها، محصولات، افراد و تاکتیک‌های آن‌ها که صنعت را دچار تحول کرده تقدیر شود.

پیشکسوتان کسب و کار و صنایع، داوران این تقدیر بزرگ هستند که در مورد شایستگی و صلاحیت بردن این جایزه توسط برندهای مختلف تصمیم گیری می‌کنند. امسال قرعه به نام HPE در آمده و سرور HPE ProLiant RL300 Gen11 موفق شده تا این جایزه بزرگ را ازآن خود کند و پرچم HPE را سرافرازتر از قبل بالا ببرد.

جایزه BIG

چرا سرور HPE ProLiant RL300 Gen11؟

4 دلیل بزرگ از نظر BIG وجود دارد که سبب شده از سرور HPE ProLiant RL300 Gen11 به عنوان محصول برتر سال 2022 نام برده شود. این 4 مورد به شرح زیر هستند:

HPE پیشرو در استفاده از محاسبات بومی ابری

در ژوئن سال 2022 بود که HPE تصمیم گرفت تا مجموعه محاسباتی خود را گسترش دهد و مقام اول تولید کننده سرور سطح یک جهان را ازآن خود کند. از این رو خط جدیدی از تولید سرور بر پایه سیلیکون و پردازنده‌های Ampere Altra و Ampere Altra Max را ارائه داد.

سرور جدید RL300 Gen11 که در رویداد سالانه HPE Discover این شرکت معرفی شد، اولین سرور از سری سرورهای HPE ProLiant RL Gen11 است که عملکرد، مقیاس‌پذیری، امنیت و انرژی مورد نیاز برای محاسبات Edge و ابری را ارائه می‌کند.

عملکرد بهینه و پر سرعت سرور HPE ProLiant RL300 Gen11

سرویس دهندگان می‌خواهند تجربه کاربری عالی را برای مشتریانشان ارائه دهند، به ویژه وقتی حجم داده‌ها و بار کاری افزایش می‌یابد. به همین دلیل، سرور RL300 Gen11 برای محیط‌های ابری با مقیاس بزرگ با عملکرد و سرعت بالا و تاخیر کم طراحی شده است. در واقع، آزمایشات نشان داده است که سرور RL300 Gen11 می‌تواند با حفظ عملکرد و کارایی بهینه برای محیط ابری، در مقیاس کامل، به 100٪ بهره وری برسد!

با توجه به این آزمایش، بهینگی در عملکرد سرور RL300 Gen11 به گونه‌ای است که می‌توانید در محیط‌های هیبریدی با سرعت بالا از دیتاسنتر تا Edge اطلاعات خود را بارگیری کنید. با این سرور قدرتمند HPE نگرانی در خصوص سرعت پردازش گرافیکی و انتقال داده در برنامه‌های پر استفاده نداشته باشید.

 

سرور HPE ProLiant RL300 Gen11

محاسبات قابل اعتماد، نیاز اصلی سرویس دهندگان

ارائه دهندگان خدمات و شرکت‌های دیجیتالی که برتری در زیر ساخت محاسباتی امروز دارند، می‌دانند که چابکی، انعطاف پذیری و نوآوری با محاسبات شروع می‌شود. بازار امروز، عملکرد، قابلیت اطمینان، امنیت و کنترل بالایی را می‌طلبد که سرورهای قدیمی ODM چنین کارایی را ارائه نمی‌دهند، اینجاست که HPE وارد عمل می‌شود.

سرورهای جدید HPE ProLiant RL Gen11 با مجهز بودن به 128 هسته به ازای هر سوکت، محاسبات مقیاس پذیری را به شما ارائه می‌دهند. به همین دلیل، این سرورها بهترین گزینه برای کارایی‌هایی چون خدمات دیجیتال، پخش رسانه‌ای، پلتفرم‌های اجتماعی، تجارت الکترونیک، خدمات مالی یا آنلاین و خدمات مبتنی بر ابر مانند LaaS، PaaS و SaaS هستند.

طراحی بی نظیر با امنیت بالای سرور HPE ProLiant RL300 Gen11

با استفاده از سرورهای HPE ProLiant از بابت امنیت اطلاعاتتان آسوده خاطر باشید. سرور HPE ProLiant RL300 Gen11 تضمین می‌کند که با استفاده از یک سیستم امنیتی درونی (تکنولوژی HPE Silicon Root of Trust در نرم افزار iLO) تمامی زیرساخت‌ها و اطلاعات شما در برابر تهدیدات خارجی حفظ می‌شود.

بیشتر بخوانید: افزایش امنیت در سرورهای HPE ProLiant Gen11

 

HPE Silicon Root of Trust

سخن آخر

در این مقاله در خصوص سرور HPE ProLiant RL300 Gen11 به عنوان جایگاه اول سکوی جوایز BIG 2022 صحبت کردیم و دلایل Business Intelligence Group که برند HPE را شایسته این مقام دانسته است، از نظر گذراندیم. آداک فناوری مانیا با چندین سابقه درخشان در خصوص فروش سرور و تجهیزات شبکه در کنار شماست تا بهترین انتخاب را داشته باشید، همین امروز به سرور RL300 نسل 11 مجهز شوید و افتخار داشتن این سرور برنده را ازآن خود کنید.


به اشتراک بگذارید :

HPE همواره در تلاش است تا با به کارگیری بهترین فناوری‌های روز دنیا بهترین سرورها را برای مشتریان خود ارائه کند. به همین دلیل منتقدین، این روزها از HPE به عنوان معیاری از انعطاف پذیری و عزم راسخ در محیط‌های چالش برانگیز اقتصادی امروز یاد می‌کنند. نام سرور HPE ProLiant RL300 Gen11 در فهرست برندگان BIG 2022 به چشم می‌خورد که خود اثباتی برای این سخنان است.

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com