اعلام پشتیبانی Cisco Meraki از Microsoft Azure Virtual WAN

7 مهر 1399      0 دیدگاه

اعلام  پشتیبانی Cisco Meraki  از Microsoft Azure Virtual WAN

 

آقای SAN JOSE  از کالیفرنیا ، سپتامبر 2020 :

سیسکو Meraki امروز همکاری با مایکروسافت را برای کمک به ساده سازی و پشتیبانی سازمان ها برای انتقال حجم کار به ابر اعلام کرد. این ادغام به سازمانهایی که از Cisco SD-WAN با پشتیبانی سیسکو Meraki استفاده می کنند ، اجازه می دهد تا به صورت یکپارچه و ایمن به سرویس WAN مجازی Microsoft's Azure متصل شوند

از آنجا که رشد انتقال اطلاعات سازمان ها در محیط ابری رو به افزایش بوده ودر نتیجه منتقل کردن بارهای کاری خود بر روی  چندین محیط ابر انجام می دهند ، نیاز به بستری امن و بهینه به منابع مهم تجاری بسیار مهم است. در عین حال ، پیچیدگی ایجاد و نگهداری کانالهای ارتباطی بین این منابع در محیط ابری در حال رشد وهمچنین افزایش دسترسی بهینه از مکانهای مختلف در سراسر جهان نیز افزایش می یابد. با استفاده از این همکاری ، Cisco SD-WAN  با پشتیبانی سیسکو Meraki مشتریان را قادر می سازد به طور یکپارچه اتصال ایمن از لوازم Cisco Meraki MX را در مکان های متفاوت مستقیماً به سرویس WAN مجازی Azure بطور خودکار صورت می پذیر ,.این امکان را به مشتریان می دهد تا فارغ از موقعیت جغرافیایی ، اتصال بهینه در Azure  را ایجاد نمایند.

 به گفت لارنس هوانگ ، معاون مدیر محصول ، سیسکو Meraki: " با افزایش استفاده مشتری از محیط های چند ابری ، فراهم کردن دسترسی ایمن و بهینه به منابع با اهمیت تجاری بیش از هر زمان دیگری ضروری است. اعلان امروز بر تعهد ما برای ارائه راه حلهایی تأکید دارد که دسترسی امن و بهینه به استفاده از منابع کاری در چندین ابر با رهبران شناخته شده مانند مایکروسافت را فراهم می کند. از طریق این همکاری ، مشتریان می توانند با سادگی  signature که از سیسکو Meraki انتظار دارند ، به خدمات Microsoft Azure Virtual WAN متصل شوند.”

 

cisco meraki

 

از مزایای این همکاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سادگی ، سهولت دراستفاده : یک جعبه ابزار توسعه یافته بصورت یکپارچه فرآیند اتصال ایمن دستگاههای  Cisco Meraki MX  را در مکانهای مختلف جغرافیایی مستقیماً به سرویس    Azure Virtual WAN   به صورت خودکارمتصل می کند و در نتیجه در وقت صرفه جویی می کند.
  • امنیت : با اتصال ایمن تعبیه شده در گردش کار اتوماسیون ، دیگر تیم های IT نیازی به بررسی نحوه اجرای وظایف ندارند ، که به آنها امکان می دهد در عین چابکی امنیت را بهینه کنند.
  • مدیریت تغییر : برای ایجاد تغییر در مکانهای مختلف ، مانند تغییر در ارائه دهنده ISP یا افزودن منابع اضافی در Azure ،وبدون نیاز به تنظیمات یا تغییرات در دستگاه های Cisco Meraki MX مورد نیاز است ، که باعث صرفه جویی در وقت و منابع در شبکه می شود.

مشتریان با استفاده از Cisco SD-WAN که توسط سیسکو Meraki طراحی شده است می توانند بلافاصله و بدون هیچ گونه هزینه اضافی از اتوماسیون Azure Virtual WAN استفاده کنند.


به اشتراک بگذارید :

علی عسکری / آداک فن آوری مانیا 

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com