5 دلیل برای خریدن HPE Synergy

2 دي 1398      0 دیدگاه

شاید شما نیز در مورد Synergy ، آخرین راهکار سرور HPE شنیده باشید اما مطمئن نباشید که چگونه میتوانید از آن در محیط IT خود استفاده کنید. آیا جایگزینی Blade  ها با Synergy یک مزیت می باشد؟ با دانستن اینکه HPE BladeSystem ها حداقل تا یک سال و نیم دیگرهمچنان در دسترس خواهد بود چرا به Synergy نگاه میکنید؟

در اینجا ما 5 دلیل در مورد ویژگی های Synergy و اینکه چگونه میتواند به شما در رفع نیاز های IT کمک کند را بیان میکنیم. در زیرساخت سازگار Synergy شما میتوانید بارکاری دو محیط سنتی و ابری را در یک زیرساخت واحد اجرا کنید و سرعت ، ظرافت و کارایی  که یک ارائه دهنده سرویس خدمات ابری به شما میدهد  را بدست آورید.

 

HPE Synergy پیشرفت تکاملی HPE Blade System نیست، بلکه یه انقلاب است!

 

  • سینرجی یک Photonics-Ready است یعنی قادر به پشتیبانی از پهنای باند شبکه که در آینده توسعه خواهد یافت میباشد.
  • HPE اظهار داشته است که G10 ( با استفاده از پردازنده های Skylake و Cascade) اخرین نسل سرور است که برروی C7000 پشتیبانی خواهد شد اما سینرجی از نسل های بعدی نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین اگر مشتاق هستید از برخی پردازنده های پلاتینیوم ( مثلا پردازنده های سری M که تا 1.5 ترابایت حافظه در هر پردازنده را پشتیبانی میکند) استفاده کنید، باید به سراغ Synergy  بروید.
  • در حالی که آخرین تیغه های میانی C7000 دارای پهنای باند 7 Tbps میباشد، تیغه های میانی Synergy دارای پهنای باند 16Tbps است ودر مقایسه با BladeSystem ، سه برابر پهنای باند برای هرNode Compute دارد. همچنین Synergy  می تواند 100Gbit اترنت ( هنگامی که برای اولین بار اماده میشود)  و حتی بیشتر را پشتیبانی کند، در حالی که C7000 قادر به پشتیبانی از آن نمیباشد.
  • Synergy فناوری Virtual Connect که در کلاس C پیشرو بود را بسیار گسترش داده ، جایی که برای 16 تیغه به دو ماژول نیاز بود ، سینرژی با دو ماژول VC اجازه میدهد  مجازی سازی شبکه را برای حداکثر 5 Frame فراهم کنید و تا 60 تیغه را پوشش دهید.
  • Synergy فضای ذخیره سازی را ارائه میدهد که کلاس C فقط میتوانست خواب آن را ببیند!!! حداکثر 200 درایو ( HDD و SDD)  را میتوان در همان Frame برای بخش های محاسباتی اختصاص داد یا حتی امکان ذخیره سازی را به سایر Frame ها نیز داد.
  • در حالی که OneView میتواند تیغه های یک کلاس C را مدیریت کند ( همچنین برای هر یک سرور نیاز به یک لایسنس HPE OneView Advanced میباشد.) ، HPE Synergy Composer یک دستگاه مدیریتی سخت افزاری میباشد که بوسیله OneView کار میکند. دو عدد HPE Synergy Composer( که بهتر است برای Redundancy بهتر در دو فریم متفاوت قرار داده شود )در یک کلاستر میتواند 21 Frame و 252 عدد سرور را بدون هیچ لایسنس اضافه ای مدیریت نماید.

 


به اشتراک بگذارید :

میلاد رسولی /  آداک فن آوری مانیا 

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com