Get Ready for 802.11ac Wave 2

12 بهمن 1393      0 دیدگاه

802.11ac Wave 2  یک جهش و پیشرفت پنج برابری را در سرعت وایرلس به ما وعده داده ؛ به‌طوری‌که سرعت وایرلس را به 6.8  گیگا بیت در ثانیه می رساند . با این سرعت بالاتر شما بیش از اینکه برنامه‌های کاربردی بیشتری را (که از Wi-Fi استفاده می‌کنند ) به کاربران بیشتری اختصاص میدهید ، تجربیات کاربران را نیز بالاتر می برید.

با این‌حال ، مصرف‌کنندگان اعلام کردند که در بسیاری از شبکه‌های خود نمی‌توانند از11ac Wave 2 بهترین استفاده را داشته باشند . دلیل آن سرعت‌پایین کابل‌های Cat5e است ، این کابل‌ها سوئیچ‌ها را به اکسس پوینت های بی‌سیم وصل می‌کنند و سرعت انتقال داده‌ی آن‌هاتنها یک گیگا بیت است.

 شرکت سیسکو ، تکنولوژی NBASE-T را  در اکتبر 2014 برای ترویج راه‌حلی برای سرعت بیشتر در نصب کابل‌های Cat5e و Cat6ارائه داد.

NBASE-T ™ یک تکنولوژی اثبات شده است که سرعت کابل کشی با زوج کابل های مسی به هم تابیده شده را تا طول 100 متر افزایش می دهد ، این افزایش سرعت فراتر از یک گیگابیت در ثانیه ای است که برای این کابل ها طراحی شده است.

لازم به ذکر است که توانایی رسیدن کابل های Cat5e  به سرعت انتقال  2.5 و 5 گیگابیت در ثانیه در متراژ های بالای 100 متر، در راه حل NBASE-T اختلال ایجاد می کنند و باعث به وجود آمدن سیگنال های جدیدی در زوج کابل های به هم تابیده می شود.

در صورتی که سیلیکون این توانایی را دارد که به راه حل NBASE-T اجازه دهد که به دقت بهترین سرعت را انتخاب کند :

(100 Megabit Ethernet (100MbE), 1 Gigabit Ethernet (GbE), 2.5 Gigabit Ethernet (2.5GbE) and 5 Gigabit Ethernet (5GbE.

راه حل NBASE-T همچنین می تواند به استاندارد IEEE (حالت 10GBASE-T ) تغییرکند ، به این صورت که با توجه به پهنای باند ، سرعت انتقال داده را به میزان کافی تغییر دهد . ( مانند کابل های Cat6A در دیتا سنتر )

حال ما نوآوری‌هایی  را معرفی می‌کنیم که شامل فنّاوری NBASE-T هستند.  این نوآوری‌های جدید چالش‌ها و مشکلاتی که مشتریان با آن مواجه شدند را به‌طور مستقیم به ما نشان می‌دهند.

فناوری سیسکوکاتالیست مولتی گیگا بیت می‌تواند سوئیچ‌های اکسس شمارا برای نوآوری‌های آینده با ارائه سرعتی فراتر از 1 گیگا بیت در رده کابل Cat5eآماده کند . این فنّاوری همچنین از پاورهای قوی تر از اترنت (PoE)، یعنی +PoE، و سیسکو جهانی PoE یا  (UPOE) پشتیبانی می‌کند ، بنابراین لازم نیست برای نصب مدارهای الکتریکی جدید ، پاور اکسس پوینت خود را ارتقا دهید و درنتیجه این فناوری می‌تواند از سرمایه‌گذاری شما در سوئیچ‌های سیسکو که هم اکنون در بازار موجود است محافظت کند.

به‌عنوان‌مثال، مدل‌های جدید مولتی گیگا بیتی کاتالیست سیسکو سری 3850 را می‌توان با مدل‌های مس و فیبر 1 گیگی جدید استک کرد .

هم چنین تکنولوژی کاتالیست مولتی گیگا بیتی سیسکودر کاتالیست سیسکو سری  4500E و 3850  و سوئیچ‌های 3560X نیز موجود است . با استفاده از این فناوری جدید برای استفاده‌ی مفید از 802.11ac Wave 2 ، گنجایش و ظرفیت بیشتر می‌شود . سوئیچ‌های جدید فشرده سیسکو کاتالیست 3560cX و 2960cX باعث افزایش سرعت و کاهش هزینه‌ها می‌شوند .

این سوئیچ‌ها حالت دسترسی سریع را ارائه می‌دهند ، به این معنی که این سوئیچ‌ها پیکربندی یا کانفیگ سوئیچ های انفرادی را ندارند . این سوئیچ ها در پشتیبانی از محیط های متعدد شبکه و صنایع بسیار انعطاف پذیر هستند از جمله مهمان داری ، حمل و نقل، خرده فروشی و غیره .


به اشتراک بگذارید :

منبع : سایت رسمی سیسکو

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com