سرویس جدید HPE به نام GreenLake

14 مرداد 1398      0 دیدگاه

HPE GreenLake

 

 Pay-As-You-Go IT برای کسب و کارهای متوسط آسان تر شد: معرفی HPE GreenLake برای بازار متوسط

 

اگر یک عامل وجود دارد که شرکت های میان رده به آن  می بالند و واقعا هم بجاست، "چابکی" آنهاست. بسیاری از سازمان های متوسط می توانند هیجان روزهای راه اندازی خود را به یاد بیاورند و همچنان روحیه کارآفرینی آن زمان را تقویت می کنند. با نگاهی به آینده، آنها فرصت های بسیار واقعی برای گسترش با رویکرد ایجاد خطوط تولید جدید و بهره برداری از فرصت های بازار که ممکن است توسط بازیکنان بزرگ نادیده گرفته شوند، می بینند.

اما بخش های فناوری اطلاعات شرکتهای متوسطه همواره نمی‌توانند انعطاف پذیری را در این فرصت‌ها تامین کنند. تدارکات زیرساخت های فناوری اطلاعات اغلب فرآیند کشداری است، نصب وقت گیر است و مدیریت می تواند از هزینه های پیش رو طفره برود. برنامه ریزیِ ظرفیتی کار پیچیده ای است. به عنوان مثال شما یک کمپین فروش موفق در یک منطقه جدید راه اندازی کرده اید که به افزایش ناگهانی تقاضا منجر می شود، اما در عین حال می بینید که در معرض محدودیتِ ظرفیت خود برای محاسبه و ذخیره سازی قرار گرفته اید و به مشکلات عملیاتی رسیده اید. یا شاید حجم کار شما در طول سال ها افزایش یافته و به نقطه ای رسیده اید که در آن نیاز به ایجاد یک مرکز داده دارید و یا باید مرکز داده موجود خود را گسترش دهید. اما به دنبال این نیاز، به احتمال زیاد با هزینه های چشمگیر، نه تنها برای تجهیزات فناوری اطلاعات، بلکه برای محل استقرار آنها نیز مواجه می شوید.

در ادامه چالش دیگری برای گردهم آوری مجموعه ای از مهارت ها وجود دارد. مطمئنا پیدا کردن تخصص مناسب برای فناوری های نوآورانه جدید برای کسب و کار دشوار است. اما این در کسب و کارهای متوسط سخت تر نمود می‌کند، زیرا کارکنان فناوری اطلاعات شرکت های کوچک و متوسط، عمدتا همه کاره هستند و در سراسر سازمان فعالیت می کنند. در حالی که یک شرکت بزرگ ممکن است چندین تیم از متخصصان امنیتی داشته باشد، واحد فناوری اطلاعات یک سازمان متوسط ممکن است از یک یا دو ادمین تشکیل شده باشد که در حال کار بر روی شبکه، به روز رسانی ها و بقیه وظایف اصلی در سرپا نگاه داشتن کل سیستم مشغولند.

راه حل های کار با توجه به بازار متوسط

سناریوهای مثل این است که علاقه وافر و رو به رشد شرکت های متوسط را نسبت به HPE GreenLake family در خدمات مبتنی بر مصرف در فناوری اطلاعات نشان می دهد. راه حل های HPE GreenLake از تکنولوژی های پیشرفته در فناوری های اندازه گیری مصرف استفاده می نماید تا خدمات ابرمانند را برای زیرساخت های محلی به صورت "پرداخت به اندازه مصرف" ارائه دهد و یک راه حل کامل و صحیح برای خروجی مورد نیاز کسب و کار از جمله سخت افزار، نرم افزار و تخصص ارائه می نماید. همچنین همواره بافر ظرفیتی در اختیار شماست که شما می توانید به سرعت و به آسانی در صورت نیاز به مقیاس بالا یا پایین آن را تغییر دهید و از مزیت اقتصادی محاسبات ابری با کنترل کامل بهره بند شوید.

 

HPE  امروز اعلام کرد که می توانید با اتصال به HPE GreenLake به این مزایا راحت تر دسترسی پیدا نمایید.

زیر ساختی که با اندازه مناسب برای بازار متوسط و هدفمند ساخته شده است. HPE GreenLake برای انطباق نزدیک با این بخش بازار، ارائه نتایج حیاتی کسب و کار و همچنین پشتیبانی فعال و فراگیر آماده شده است. شما می توانید  بر اساس حجم کاری خود یکی از راه حل های زیر را استفاده نمایید:

  • مجازی سازی: قدرت مجازی سازی را برای سرورهای وب خود، برنامه های کاربردی وب، پردازش دسته ای و غیره استفاده کنید. همچنین برای مجازی سازی می توانید از VMware یا از پلتفرم پیشگامانه HPE برای مجازی سازی کارهای متداول یعنی HPE SimpliVity استفاده کنید.
  • پایگاه داده به عنوان یک سرویس: HPE GreenLake در حوزه کسب و کارهای متوسط راه حل های کاملی برای اوراکل، مایکروسافت SQL و محیط های پایگاه داده باز و در حال اجرا بر روی سرور HPE ProLiant DL380 یا DL385 Gen10 ارائه می نماید.
  • محاسبه به عنوان یک سرویس: برنامه های کاربردی و سودمند کسب و کار را در سرورهای ProLiant DL380 و DL385 اچ پی ای اجرا کنید.
  • ذخیره سازی به عنوان یک سرویس: شما می توانید از از تجهیزات پشتیبان HPE StoreOnce 5200 استفاده کنید تا به حفاظت از اطلاعات بصورت end to end، با امکان استفاده از all-flash HPE 3PAR StoreServ دست یابید.
  • ابر خصوصی: می توانید قدرت HPE ProLiant را برای پشته های مایکروسافت Azure امتحان کنید، یک راه حل ابری ترکیبی از HPE که شما را قادر به اجرای سرویس Azure-consistent در مرکز داده خود می کند و یک محیط مجتمع و یکپارچه برای توسعه دهندگان و ادمین های شما ارائه می دهد.

 

 

دسترسی سریع به امکانات برای مدیریت حجم کاری از طریق سرویس Colocation: مدل "پرداخت به ازای استفاده" که موجب موفقیت  HPE GreenLake شده است، در بخش دیتاسنتر ها نیز محبوب می باشد. ارائه دهندگان سرویس Colocation  شرکت ها را قادر می سازند تا هزینه هایی که برای فضای فیزیکی IT  خرج می کنند را حذف کنند. با در نظر گرفتن این موارد، HPE GreenLake برای بازارهای میانی طراحی شده است تا از طریق دو شرکت پیشرو در زمینه collocation یعنی CyrusOne و Equinix دسترسی به سرویس های مورد نیاز را ساده تر نماید.

به جای درگیر شدن با یک چرخه ساخت و ساز طولانی مدت، این راه حل قابلیت دسترسی سریع برای مجازی سازی شما و یا عملیات Microsoft Azure Stack را در سایت های CyrusOne یا Equinix فراهم کرده است و مرکز داده به سرعت برای تمام کارهای شما آماده خواهد شد. شما می توانید تمام نیازهای خود برای عملیات وابسته به محل و محاسبات ابری را در یک سایت حرفه ای اجرا کنید. برای سایر امور، زیرساخت ها می توانند در چند روز آماده شوند و این در مقایسه با چندین ماه است که شما پیش از این در مرکز داده سایت خود نیاز داشتید و امروز با حذف نیاز به سفارش و حمل و آماده سازی سیستم ها، شما به طور گسترده ای زمان را به ارزش تبدیل می کنید.

رها کردن ترمز نوآوری

در گستره عملیات تحول،  HPE GreenLakeراه حلی است که در صنعت منحصر به فرد است. این روش، واحدهای فناوری اطلاعات را از استراتژی های زیربنایی ناخوشایند که مانع نوآوری می شود، رها می سازد و مدیران فناوری اطلاعات را آزاد می کند تا با مدیران خطوط اصلی در طرح های مهم استراتژیک کار کنند که می تواند قدم بعدی در راه طولانی تغییر وضعیت کسب و کارها از فضای استارتاپ به کسب و کار متوسط (Midmarket Player) و نهایتا رهبر صنعت (Industry Leader) باشد.

 


به اشتراک بگذارید :

حمید عباسی/ آداک فن آوری مانیا 

محسن مقدم / آداک فن آوری مانیا

کلمات کلیدی
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خ فرزان شرقی، پ 33

  • تلفن ویژه: 43672 (9821+) 88193969 (9821+)
  • ایمیل: info@mania-co.com